Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje w 3 prostych krokach

 

ZWROTY

1. Jeżeli stwierdziłeś, że chcesz zwrócić zakupione przez Ciebie produkty wystarczy, że powiadomisz nas o tym w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Możesz to zrobić poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail zwroty@doganica.com.

Skorzystaj z gotowego wzoru formularza rezygnacji z zakupu.

2. Następnie odeślij produkty, z których rezygnujesz na adres:

Doganica
ul.Babiego Lata 11B/1D
53-020 Wrocław.

Pamiętaj, że od momentu powiadomienia nas o Twojej rezygnacji z zakupionch produktów masz maksymalnie 7 dni na ich odesłanie.

3. My zobowiązujemy się do zwrotu poniesionych przez Ciebie kosztów w ciągu 14 dni od otrzymania od Ciebie produktów.

 


 

REKLAMACJE

1. Jeżeli stwierdziłeś, że występuje niezgodność Towaru z umową powiadom nas o tym w ciągu 2 miesięcy od momentu stwierdzenia wady. Możesz to zrobić poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail reklamacje@doganica.com.

Skorzystaj z gotowego wzoru formularza reklamacji.

2. Następnie odeślij produkty, które reklamujesz na adres:

Doganica
ul.Babiego Lata 11B/1D
53-020 Wrocław.

3. My rozpatrzymy Twoją reklamację w terminie 30 dni od odbioru towaru i powiadomimy Cię o tym wysyłając wiadomość na podany przez Ciebie adres e-mail. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl